- Térj le a megszokott útról és egy új világ tárul eléd!! -
Ezzel a mottóval kezdeném mai irományomat. Reggel nehéz volt felkelni, de rögtön magamhoz tértem, amikor kinéztem az ablakon: zuhogott a hó. Azt olvastam idejövetelm előtt, hogy Írországban nincsen hó. De van. Leesik kb 2 centi hó (sem) és Carlow megbénul. Persze ez nem csak itt igaz, ma egész Nagy-Britanniában esett a hó és London megbénult 15 centi hótól. Elismerem, nincsen megfelelő felszereltségük a helyzet kezelésére, és ez a hó egyedi eset. Mindenesetre itt mindenki kisgyerekké változott ma, és hógolyóztak, hóembert építettek kicsik és nagyon egyaránt. Talán még a tanárok is. Engem suliba menet megdobáltak hógolyóval egy autóból... tehát végigültük azt az 1 órát ami volt ma reggel, és Amauryval elhatároztuk, hogy elmegyünk sétálni a városba, és készítünk pár képet erről a nevezetes napról. Először is elmentünk a Carlow-i árromhoz. Ez egy maradvány fal, igazából nem is szép :) ezek után átsétáltunk a Barrow másik partjára, ami szintén Carlow része, csak mi nem nagyon szoktunk arra járni. Van egy park a csónakházak mellett, hattyúk úszkálnak a folyóban, és a nagy fehérségben ez olyan szép volt! Ezek után elsétáltunk még a város főterére, megnézni, mennyire bénult meg a közlekedés: nagyon. Itt az mberek nem tudnak közlekedni!
De visszatérve a mottómra, ma elkalandoztunk olyan részekre is Amauryval, amit nem ismertem, és nagy meglepetésemre találtunk egy lengyel szupermarketet. Bemenni olyan volt, mintha haza mentem volna. Eufórikus állapotba kerültem, amikor megláttam a normális, magyarhoz hasonlító kajákat, kezdve a májkrémkonzervtől, a pudingporon át a tejfölig és a túróig, meg a normális, füstölt húsokig! Nem tudtam, hogy ezek a kaják valaha hiányozni fognak, de itt az íreknél annyira nincsenek ízek és a szupermarketekben olyan szörnyű választék van! Szóval rögtön vettem pár dolgot és itthon nekiálltam a palacsintasütésnek. Jó kis hazai, megtöltve túróval. Hazajöttek a fiúk, és megkínáltam őket, és teljesen el voltak ájulva tőle :DHát igen, jobb is volt mint az ő égett husaik. Délután visszamentem órára, angol projekt, nyelvóra. Utána mentem salsa-zni, összesen 4-en voltunk, de szerencsére 2 fiú 2 lány, tudtunk táncolni. Hazafelé nagyon rossz volt az idő, szakadt a hó, mire hazértem, hóemberke lettem. Lehet holnap nem lesz suli, mivel az utak veszélyesek lesznek, jegesek, és a tanárok is mondták, hogy ők sem biztos, hogy be tudnak jönni. Plusz egy nap pihenés!

Szerző: Timi from Ireland  2009.02.02. 20:24 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://timicarlowbanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr48918898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.02.03. 10:26:07

Nálatok elvileg nincs hó, nálunk elvileg van. Gyakorlatilag nálatok van nálunk nincs. :P Pedig mi északabbra vagyunk! Nekem is kezdenek lassan hiányozni az otthoni ízek! Lassan kezdem unni a halat meg a rizst. :P

be-rci 2009.02.03. 16:51:37

A vicc az, hogy nálunk nem szokatlan a hó, de 10 centitől már itt is minden megbénul...

Timi from Ireland 2009.02.04. 00:26:21

Tibi: biztos találsz te is valami külön boltot, ami az etnikumoknak van. Milyen jó is volt újra tejföl ízét érezni :D
be-rci: hidd el otthon nem olyan vészes a "megbénulás" mint itt :D

norway_baby 2009.02.04. 00:59:54

Egyenlőre még nem találtam, de nekem kell fehér roppanósra sült kenyér, meg tejföl! Komolyan csak a néha használt piros paprika miatt érzem az otthoni ízeket. Amúgy semmi. Bezzeg kínai kereskedést találtunk már. :D
Meg ne szomorítsd a szívemet! :P Importálunk otthonról tejfölt, úgyis az exportőröknek kedvez a jelenlegi helyzet... :P

Timi from Ireland 2009.02.04. 13:14:54

Csak vigyázz, megromlik mire hozzád ér :D
süti beállítások módosítása