A kínai újév január 25-én helyi idő szerint 16:00-kor volt, pesti idő szerint 17:00. Kelet-ázsiai barátaink mindenkit meghívtak a házibuliba, amire nagyon készültek, el sem tudjátok képzelni, mennyi kajánk volt. Házuk a College Green-ben van, természetesen hozzám legtávolabb, de mindegy is. Szóval kicsivel 16 óra után érkeztünk meg, és Jessevel mi voltunk az egyedüli nem kínai ott. Lenyűgöző látvány volt a konyhában, már délelőtt elkezdtek készülődni, készíteni az életelek, a legfeltűnőbb és legtöbb a nemzeti eledel, a dumpling volt, ami egy húsos-zöldséges masszával töltött tészta. Tortellinire emlékeztet, de a hajtogatása a lényeg! Lásd a képen. Ez olyan lehet számukra mint számunkra a lencse. Szóval minden vendéget, aki megérkezett, befogtak dolgozni, hajtogatni, töltögetni, tésztát készíteni. Nagyon jól éreztem magam, kicsit a kultúr-sokk környékezett, de élvezetes volt. Lassacskán mindenki megérkezett, aki számít, voltunk körülbelül 50-en. A laptopokon néztük az élő újévi show-t kínából, nagyon vicces zenéjük van és nagyon viccesen beszélnek, magyar fül nincs hozzászokva. A ház tele volt dekorációval és konfetti-szóró játékokkal. Ami fontos információ még, hogy 2009 a tehén éve, vagyis Ox, ezért ebben az évben nagyon tisztelni kell a bocikat, és ha jól vettem ki a szavaikból, nem esznek marhát ez év alatt, mondjuk ezt eléggé hihetetlennek tartom. Tele volt a ház tehenes lufikkal. A dumpling mellett csináltak mindenféle ételt, jellegzetes  kínai fogásokat. Bevallom eddig nem szerettem a kínai kaját, kivétel a tojásos rízs szezámmagos csirkével. Én is meglepődtem, de mindenféle fogást meg tudtam enni, és ízlettek is, a húsok, a zöldségek, a csípős szószok... Teszek még fel néhány partyfotót!

 

 

 

 

 

 

 

Ezek Claire képei, az enyémek nem sikerültek túl jól. Ezekután jött a hétfő, ami semmi újat nem hozott a tanulás szempontjából. Este viszont elmentem első Salsa órámra, ami meglehetősen jó volt, 3 lány és 2 fiú volt összesen. Én a haverommal szerettem volna táncolni, de a tanárúr kinézett magának és velem táncolt végig, nem mondom hogy pont a legjobb választás volt. Kígyó mozgása mellett én fatuskónak látszhattam. Mindenesetre jól esett, fogok járni erre az órára! Este a fiúkkal közös fimnéző estet tartottunk, és a Black sheep-et néztük. Aki látta már, az tudja mennyire szar film, horrornak állították be, de nevetséges az egész, végignéztük és közösen nyugtáztuk, soha többé!

 

Szerző: Timi from Ireland  2009.01.27. 20:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timicarlowbanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr72906887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása