A munka ünnepe, hát mi megünnepeltük. Ma este volt a francia vacsora. Marine, Claire és Laurie szakácsnősködött Claire, Jesse és Ádám házában. Mindenki meg volt hívva, aki a társaságba tartozik, lakótársaim is jöttek. A finn srácok miatt kicsit késett a tálalás, mivel hokit néztek, Finnország-Szlovákia. Szinte meg sem mukkanhattunk, meg ránk kiabáltak, hogy koncentrálnak :D hihetelen, mennyire fontos volt a mérkőzés. Hallottam, hogy 70 év után a magyar csapat is bejutott a Division 1-be, de ki is kaptunk, és ki is estünk, jellemző. Aperitívvel kezdődött a kajálás, fehétbor mixelve vízzel és szörppel, nem akartam nekik mondani, hogy ezt már a magyarok is feltalálták, fröccsnek hívják. Utána megkóstoltunk valami francia szalámit, hát a Pick-hez képest sehol sem volt. A főfogás egy rakottkrumpli-szerű izé volt. Hagyma, krumpli, sonka és francia sajt a tetején. Én személy szerint annyira nem voltam oda érte. Viszont a desszert isteni volt, sajnos a nevét nem tudom. Kenyeret beáztattak tej-tojás-vaníliacukros lötyibe majd vajon kisütötték, és a végén csokikrémmel megkenték. Hibáltan volt, azt hiszem ezt ellopom majd tűlük. ami a francia vendégszeretet illeti, hát sehol nincs a magyarhoz képest, eléggé brutálisan bántak a lányok a vendégekkel, nem részletezném. A vacsora alatt odaadtuk Jesse-nek az utolsó ajándékot, ami csak most készült el, egy nagy kép-montázs az erasmusos félévről, nagyon meg volt hatódva :)  Kaja után leléptünk a Scraggs-ba, de semmi nem volt pénteken, és 1-kor bezárt a hely, így hazament mindenki.

Szombati napom nem volt valami tartalmas, nem csináltam semmit. Vasárnap elmentünk babaruhákat venni :) Ugyanis Marine nővére vasárnap reggel szült, így kedves barátném nagynéni lett, teljesen be volt zsongva és már aznap reggel lefoglalta a repjegyét hétfő hajlanra. Szóval babaruhákat néztünk, meg kiegészítőket, nem is tudtam, milyen cukiságokat lehet venni a babáknak :) Délután pogácsát sütöttem a lakótársaimnak és Marine-nak az útra, és nagy sikert aratott, bár nem ismerték az ilyen tésztát :s érdekes, ők mit ettek kiskorukban? Átmentem Marine-hoz, hogy segítsek neki bepakolni meg szórakoztatni egymást. Jacinta (a landlady-je) imádta a pogácsát, és megkért, hogy ha lesz időm, mutassam meg neki, hogy is kell ezt csinálni :D Nemzetközi konyhaművészetet fogok tanítani :P Barátnőm busza 2:40-kor ment a reptérre, addig együtt voltunk, majd feltettem, sok szerencsét kívántam neki.

Vasárnap reggel az ő hívására keltem: megérkezett és a nővére nagyon örült a a meglepi látogatásnak, és a baba gyönyörű! És új keresztanyuka született Marine személyében, gratulálok! És az Inglebert családnak is Alix miatt!!! A hétfő többi részét tanulással és Ádámmal való beszélgetéssel töltöttem. Ez a hét a tanulásról fog szólni, de szerda este lesz a Magyar vacsora, így már nagyon készülök mentálisan, megvan a menü és lesz mulatós zene is. De erről a következő bejegyzésben!

P.S.: köszönöm a névnapi köszöntéseket!!!

Szerző: Timi from Ireland  2009.05.04. 21:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timicarlowbanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr861103012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása