Április 1 nem hozott semmi vicces eseményt az életembe. Este találkoztam Martinnal, megkínáltam egy kis Vilmos körtével, majd átmentünk Michel házába, ahol a sok francia már javában készült, mentek haza másnap hajnalban. Elmentünk a Scraggs-ba inni egy sört, majd a francia szekció hazament aludni 2 órácskát, 2:30-kor ment a buszuk Dublinba. Mi Martinnal átmentünk a Temple-be, ami 23:30-kor üres volt, meg is lepődtem. De utána megkönnyebbültem, 0:30-ra az egész hely tele lett, és egész este táncoltunk, meg filozofáltunk Martinnal Németországról és a történelemről :)

Csütörtökön volt a suliban a Választás, mindenféle posztra kellett a diákoknak szavazni, az erős kampány már hetek óta folyt. Itt a diákélet sokkal aktívabb, komolyan veszik ezeket a dolgokat, komoly verseny folyik a jelöltek között, reklámkampányokat szerveznek, cukorkákat osztogatnak, meg lufikat stb. Ezt otthon hiányolom. Én nagyon komolyan szavaztam is, 2 ember ismertem összesen a 8 szavazólapon. Szóval szelektációs mód: kinek van szimpibb neve :D

Pénteken (azaz ma, végre utolértem magam) jó későn keltem fel, 12-kor találkoztam Marine-al a suliban, akinek ma volt a nagy nagy szakdoga-prezentációja, és nagyon megdícsérték :) az én barátnőm :P  Ünneplés képpen elmentünk a Pizza Hut-ba, 12-14 óráig különleges ajánlat van: büféebéd, 7 euróért annyit ehetsz a pizzákból, salátákból és tésztákból, amennyit nem sajnálsz, és további 3 euróért annyit ihatsz, amennyit akarsz. Szóval 10 euró egy nagyon laktató ebédért :D egyszer ki lehet próbálni! Nagyon jó volt, végre egy olyan lánnyal enni, aki tud enni, mint én :P Marine-al nagyon hasonlóak vagyunk belsőleg, ő is szeret büfögni és enni és inni és táncolni és utazni hahaha, csak a pasiügyeket tudná jobban kezelni.. de ezen már dolgozunk. Utána elmentünk shoppingolni, felvásároltuk a Penny's-t, vettem napszemcsit, a régit anno Nóri eltörte :) Persze zuhogni kezdett az eső, szarrá áztunk, mire visszaértünk a suliba bicajjal. Utána kézilabda edzés volt, Philip kihírdette, hogy megyünk versenyre (OMG pont én?), barátságos meccs lesz, szóval nincs elvileg aggódnivalóm... lesz egyenpulcsink meg minden!

Jah és a lényeg, apu írta, hogy megvannak a repjegyek nyárra!! Édesapám 50 éves lesz a nyáron és terveztünk egy nagyobb családi nyaralást ennek örömére. Megvalósulni látszik a dolog, az úticél: Malajzia, Szingapúr és Bali OMG OMG OMG!!!!! :D :D :D Szóval nem lesz semmi ez a nyár, VOLT fesztivál, majd Ázsia majd Görögország!!! Persze előtte vizsgázás ezerrel, május 21-én végzek itt, mostmár tudom, és olyan 25-28 között megyek haza. Kérek majd fogadóbizottságot!! :D Na ennyit mára, holnap Argiris!

 

Update: mindenki nézze meg ezt a videót, az is, aki Keletis, az is, aki nem, mert nagyon jól sikerült, köszönjük Giorgio!   https://www.youtube.com/watch?v=CLL3OTwMnM4

Szerző: Timi from Ireland  2009.04.03. 21:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timicarlowbanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr651044755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása