Vége a szünetnek, de jó is volt! 2 hét tele élményekkel. De vissza kellett szállnom a földre. Hétfőn suli, pénzügy órám volt csak, utána itthon főzőcskéztem a lakótársakkal és sokat de sokat beszélgettünk. Erre vágytam a kezdetektől, most végre kommunikálhatok itthon is. Sajnos kiderült, hogy nem lesz többé tánc óránk, mert Krisnek is vizsgái lesznek, és a Barrow centre-ben folyni fog a vizsgáztatás, nem tudunk termet szerezni. Fájdalmas volt a felismerés, de egyszer minden jónak vége szakad.

Kedden egész nap a suliban voltam, mostmár a tanárok is javában készítenek fel minket lelkileg a vizsgázásra. Lövésem sincs, hogyan fogok tanulni a magyarországi tárgyaimra, rengeteg dolgom lesz. A termelési folyamatok automatizálása tanár feladott nekem egy 15 oldalas esszét, a CAD és CAM rendszerek integrálásaa vállalatirányítási rendszerekbe. Még 1 oldalt sem tudok erről írni, majd telerakom képekkel :) Kedden tollasoztunk. Hívtam Jonathant és Anne-Laure-t is, de ők nagyon lusták és nem jöttek :(

Szerdán olyan fáradt voltam, hogy nem bírtam felkelni az ágyból, így 11-ig aludtam. Délután elkezdtem tanulni az english project órámra, ami nagy mennyiségű szó magolásából állt, de mostmár minden időjárási jelenséget el tudok mondani, és a phrasal verbs-eket is valahogy bemagoltam. Úgy volt, hogy este elmegyünk a többiekkel bulizni, de délután elég rosszul voltam, így kihagytam a partit és itthon maradtam, Jucussal és Anyuval beszélgettem. Apu hívott, hogy épp Belgiumban van, és hogy eszébe jutottam a városban császkáló egyetemistákról :)

Csütörtökön még mindig elég rosszul éreztem magam, de bevonszoltam magam a suliba, ahol ismét csak a szavakat tanultuk, mostmár Jesse és Amaury segítségével. Minden egyes vidám perc, amit velük töltök arra emlékeztet, hogy haza kell mennem lassan, és nem akarom itthagyni a legjobb barátaimat :( A teszt nagyon jól sikerült, minimum 90%-osnak kell lennie!!! Délután már jobban voltam, és megint dumapartit tartottunk a többiekkel itthon. Karennek nagyobb előadást tartottam arról, hogy miért szeretem a bárányokat, és meglepetésemre, odaadta nekem a plüss bárányát ajándékba. Nagyon kedves volt tőle, imádom ezt az ír csajt (nem sokakról tudom ezt elmondani). Este Marine átjött, és kezdődhetett a buli, kicsíptük magunkat és bánatunkban nekiültünk egy üveg vodkának itthon, Jonathan is segített. Elhívtam a lakótársakat este bulizni, és nagyon örültem, amikor azt mondták, jönnek. Karen sajnos nagyon "busy" (elfoglalt) volt este, a "nem" pasija itt volt, így sajnos nem tudott velünk jönni :) Először a Teach Dolmain-be mentünk, ahol hallgattunk egy kis élőzenét, ott volt még Ádám, Jesse, Juhani és Philipp. Sikeresen kiöntöttem egy pint Smithwick's-et és sikeresen a nadrágomra :) Éjfélkor leléptünk, és átmentünk a Foundry-ba, ahol az este elején a suli által rendezett Society's and Sport's Ball volt, így a nép fele nagyon elegánsan nézett ki, és a fiúk öltönyben... :D minden lány odavan ezért :P Én kellőképpen jól éreztem magam, és egész este táncoltam, szinte minden barátom ott volt és szinte az egész osztályom. Niamh az osztálytársnőm, ez egy ír név. Ő az az ír csaj, akit még bírok, és ezzel vége is a sornak. Fantasztikus buli volt, bár Jonathan felszívódott, így 3-an maradtunk lányok, Én, Marine és Ann-Laure. Együtt mentünk haza, de előtte meglátogattuk a Supermac's-et. Ha nem ettem volna elalvás előtt, akkor nagyon rosszul lettem volna pénteken! Mondjuk szerintem volt, aki rosszabbul érezte magát, mint pl. Florent aki szabályosan elveszett az étteremben :D A lányokkal hazaballagtunk, és Marine itt aludt nálam. Nem kellett sok bíztatás, hogy elaludjunk!

Péntenek fél 12-kor felébredtünk és megpróbáltuk összeszedni magunkat. Nagy örömömre kaptam egy hívást Hatemtől, akiről már rég hallottam. Azt mondta olvassák a blogomat közösen a kávézóban, szóval Szia mindenki! Remélem kibírjátok még ezt az egy hónapot, és utána visszatérek közétek!!! Majd csinálunk egy kis képnézegetős estét!!  Délután a szokásos kézilabdára mentem, és kiderült, hogy tényleg lesz verseny, mégpedig holnap, azaz szombaton!!! szóval holnap összeszedjük magunkat és irány Dublin! Nem hiszem, hogy én erre fel lennék készülve fizikailag, mentálisan, meg akárhogyan, de erősítenem kell a csapatot. Megkaptuk az egyen-kapucnis pulcsinkat, és csináltunk is egy közös csapatképet. Mindig azt fogom hordani! :DTehát holnap verseny, de még előtte ma este elmegyünk Christian szülinapi partijára, ő az osztálytársam és francia. Szóval csak annyit tudok mondani, Hajrá IT Carlow!!!!!

 

Szerző: Timi from Ireland  2009.04.24. 20:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timicarlowbanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr571084701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása