Huh, mi történt 1 hét alatt? Lássuk csak, többek között azért nem írtam, mert egész héten el voltam foglalva, és nem a pihenéssel, hanem a beadandók gyártásával. Nálunk a sűrű időszak húsvét előtt van. De jelentem, az English Projektemet sikerült befejezni, 10 oldal lett mellékletekkel, Marine volt az, aki lektorálta és kijavította a hibáimat. Kíváncsi leszek a végeredményre. Kaptunk egy szép feladatot pénzügyből is, maga a feladatleírás 6 oldalas. azt hittem ez nekem gyerekjáték, hát nem...pénteken 5 órát dolgoztunk rajta, és kb semeddig nem jutottunk, 16-án hétfőn még 4 órát, mostmár közelebb vagyunk a megoldáshoz, de nem remélek sokat. Tánc is volt a héten, bár a fiúk egyre hullanak, lusta disznók. Szerdán nem mentünk bulizni, vagyis én nem mentem, itthon tanultam magányomban. Csütörtökön megint a Teach Dolmain-ban tengettük az időnket, most egész jó zene volt, élvezhető és táncolható ír zene. Pénteken a tanulás után mentem kézilabdázni. Egész héten Ciarannal pálinkáztunk itthon, na persze csak egészségügyi mennyiséget :) Először amikor megkóstolta, haldokolni kezdett és elterült a padlón :D De másodszorra összeszedte magát, és meg van ígérve, hogy ezen a héten én kapok valami erős ír alkoholt kóstolásra. Szombati nap jó volt, estére Marine készítette a vacsorát nekünk. Én hamarabb érkeztem és segítettem neki a készülődésben, a menü rizses omlett volt baconnal meg hagymával :D érdekes, és volt egy süti. Az emberek megérkeztek, és megkínáltam őket a pálinkámból, a fiúk bírták, de a lányok haldokolni kezdtek :) Ding Ping is belenyalt, ő egy kínai lány és sosem iszok alkoholt. Szóval Marine nekiállt megcsinálni a kaját, mi addig elhelyezkedtünk és megbeszéltük, milyen szép házban is lakik. Jacinta az ő landlady-je, mivel egy házban lakik egy családdal. Nagyon kedves nő, angol-velszi-ír származású, nagyon szépen beszél és nagyon jófej, a ház olyan mint egy kis ékszerdoboz, tele mütyűrökkel és kis állatkákkal, mágnes-gyűjteménnyel stb. Én is ilyen konyhát szeretnék majd :D Nekiálltunk a vacsinak, nagyon finom volt az omlett, és a desszert is, körülbelül tömény csokoládé volt :D meg egy kis keksz. Receptre olyan, mint anyu kekszes sütije, de ízre teljesen más. Ezután Jacinta meginvitált minket az ő "kis szobájába" ahol tele volt a szekrény töménnyel meg likőrökkel, a világ minden tájáról és persze írországból. Végig kóstoltunk csomó whiskey-likőrt, női italokat, és közben szóval tartott minket, szerintem 11 felé ülhettünk le és én hajnali 4-kor indultam haza, addig beszélgettünk mindenféléről. Öröm volt őt hallgatni.Az est résztvevői: Marine, Claire, Laurie, Ding Ping, Én, Jesse, Juhani, Ádám, Samuli!

Vasárnap pihentem egész nap, majd elmentem vásárolgatni a városba, beszerezni pár fontos dolgot :) mint például St. Patrick-os kitűzőt meg hajráfot. Március 17-e Szent Patrik napja, és az írek már lázban égnek nagyon, minden zöldbe borult. Ehez az idő is hozzájárul, vasárnap megérkezett a tavasz, olyan jó kedvem volt a napsütésről :) Szóval kedden irány Dublin és a karnevál!!! Igyekszem arról időben beszámolni, bár ez a hetem is sűrű lesz, hugomék csütörtökön jönnek, és még aznap Dudásné is meglátogat (aki nem tudná, ő a BMF-en az international office vezetője, az erasmus program fejese), Lorainne, az itteni office vezető felhívott, hogy meghívnak egy ebédre minket Ádámmal csütörtökön Dudásnéval és Medve András dékán bácsival :)  Igyekszek beszámolni!!!

Szerző: Timi from Ireland  2009.03.16. 21:52 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://timicarlowbanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr141006426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.03.17. 22:23:22

Na happy, hogy jól elvagy. Minket is meglátogathatna Dudásné. :D
süti beállítások módosítása