Kedden szokásosan semmi nem történt, a leghosszabb napom. 5-ig a suliban vagyok, és az új sportomnak hódolok, a tollaslabdának.  8-ra visszamentem, ekkor kezdődik az edzsés. Nem voltunk sokan, talán 15-16-an. De meg kell mondjam, nagyon jó volt, rég futottam ennyit. Rövidke bemelegítést követően elkezdtünk játszani, Amaury-nak előre jeleztem, hogy el fogom verni tollasban, hát tévedtem, itt tényleg edzés folyik, mindenki nagyon profi (számomra). A szakzsargonnal még problémáim vannak, amikor a tanár úr elkezdte magyarázni, mit hogyan csináljak, nem nagyon értettem, követtem a lépéseit :) Izzasztó 2 óra volt, este nagyon fáradt voltam, amikor fél 11-kor hazaértem, a meleg fürdő sem segített. De nagyon jól aludtam. Sajnos fel kellett kelni 8-kor, és jöhet a szerdai nap. Organization Behaviour órán tesztet iratott a nő, nem jegyre, csak hogy felmérje, mit tudunk. Hát, én tudok sokmindent, de a szaknyelvvel itt is problémáim vannak, a kérdések 3/4-ét nem értettem, csak sejtettem, miről szól...  utána 4 óra szünet következdett, elmentem a város szívébe (haha) shoppingolni, vettem egy aerobik nadrágot, sportolás céljából, meg majd kutatok még jó edzőcipőért. Ami probléma, hogy itt a legtöbb helyen nem fogadják el a bankkártyámat, mert nem chip-es... ezzel sajnos nem tudok mit kezdeni, és igazán bosszant is, hogy mindig kp-t kell magammal hurcolni. Vettem végre egy csizmát is, nem pont olyat, mint szerettem volna, de nagyon szép, remélem majd tudok is benne járni! És ami a legfontosabb, füldugót, mivel sokszor a zajok miatt nem tudok aludni. Ez is megoldódni látszik, mert estefelé alukáltam kicsit, kipróbálva új szerzeményemet és használt. Este nem mentem sajnos sehova, mert mindenki punnyad. Majd holnap. Helyette játszottam Jasonnal a Play Station-on egy kis focit, és kiderült, nincsen tehetségem a játékhoz, így megmaradok, mint néző.

Szerző: Timi from Ireland  2009.01.29. 02:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timicarlowbanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr70909567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása