Kezdem a szerda estével. Átmentem Martinékhoz, ahonnan elsétáltunk az alkohol shopba. Rájöttem, hogy itt a kisboltokban nem lehet semmilyen alkoholt venni, nincsen. Legalább erre is fény derült. Ajánlottak nekem a fiúk valami német sört, ami jajj de finom. Hát, szerintem normális sör íze volt... Ezek után elmentünk José Domingo házához, ahol egy rakás új emberrel ismerkedtem meg, legfőképpen spanyolokkal, de voltak ott írek is. Nagyon kedvesek voltak, eliszogattunk náluk, aztán irány a Temple, a szerdai szórakozóhely. Merthogy itt már van egy tradíció, ki mikor melyik szórakozó helyre megy. Ha szerda, akkor Temple. Iszonyat sokan voltak, nagyon nagy sor volt a hely előtt. Belépő 3,50 euro. A zene a szokásos volt, már kezdem unni, 2 hét után...minden helyen a "ma slágerei" mennek, Beyoncétól kezdve Britney-ig... számomra nem élvezhető. De a társaság az kellemes. Megintcsak alíg ismertem rá az ír osztálytársaimra, fantasztikus ruhákban tudnak megjelenni! Kicsivel 2 előtt leléptem, mert nagyon untam már a zenét, meg fáradt is voltam, így haza jöttem. 
Csütörtök: reggel bementem a suliba, hogy végighallgassan az izgalmasabbnál izgalmasabb órákat. A HRM megint jó volt, utána ebédszünet jött :D kipróbáltam a lenti éttermet, hátha valami jót tudok választani. Nem sikerült, külsőre tetszetős omlett volt, ízre meg förtelmes, köret persze a sültkrumpli, más nem is nagyon van. A következő óránk helyett volt egy "karrier tanácsadó óra", gondoltuk Jesse-vel, nem lépünk le, meghallgatjuk. Hát ezt is rosszul tettük, nem is karrierről szólt, hanem önkénteseket toboroztak, hogy Dél-Afrikába menjünk házakat építeni a szegényeknek. Persze, első hallásra milyen jó dolog! Csak 5000 eurót kell befizetni, aminek egyik része az utazá és szállás, másik az adomány, a házakra... Ja és mindez 1 hétig tart. Nos, bocsánatot kérek az afrikai hajléktalan gyerekektől, de most nincs 5000 euróm erre! Építeni szívesen mennék.
A délután folyamán mentem shoppingolni, vettem egy konnektor adaptert, mert eggyel nem nagyon boldogulok. Illetve bementem nézelődni ruhaboltokba. Nos, tele vannak nagyon szép partyruhákkal, amiket az ír lányok hordanak, tényleg szépek, de alíg található jó ruha, sajnos itt nincs Zara meg Pull and Bear se New Yorker. A cipőbolt is tele van estélyi topánokkal, szandálokkal, amit itt a lányok felvesznek a buliba, noha nem tudnak benne járni, mellesleg szandál, télen, harisnya nélkül brrrr. Este nem volt már erőm semmit sem csinálni, csak msn-ezgettem, nem volt valami jó kedvem. Megnéztem egy filmet, és azt terveztem, hogy alszok. Terveztem. Ugyanis kedves lakótársaim házibulit rendeztek. Ciaran előbb ért haza, nagyon részegen még volt ideje hogy benézzen hozzám, elmondja hogy részeg és lefekszik. Ezt nyugtáztam. Hajnali 2-kor értek haza a buliból a többiek, és hozták a barátaikat, lányok fiúk vegyesen. Szörnyen viselkedtek, ordibáltak, röhögtek, sikongattak, és nagyon hangosan zenét hallgattak. Ezzel nem is lenne baj ha ezt nem hajnali 2-től tették volna 5-ig. Szóval 3 órát fetrengtem az ágyamban, és nem tudtam elaludni, nagyon mérges voltam rájuk. 5-től tudtam aludni 10-ig, amikoris hallom, hogy foci megy a tv-ben, megintcsak max hangerőn... lementem a konyhába, hogy megnézzem mi van, 5 teljesen ismeretlen srác játszott focit a Play Station-on... lakótársak sehol... Szóval kellemes reggelem volt. Az idő gyönyörű volt ma, pénteken, elmentem sétálni egy kicsit. Estére megbeszéltük Jesse-vel, hogy szervezünk valami bulit, de semmi nem lett belőle, így csak átmentem hozzájuk, és társalogtunk a többiekkel. Ő sok emberrel él együtt, jobb a hangulat, mint nálunk. A kínai barátnőm meghívott, hogy menjek vasárnap bulizni velük, mert Kínában vasárnap ünneplik az új évet és ennek örömére házibulit szerveznek, délután 4-kor nyitjuk a pezsgőket :D Közben, meglepetésemre, megjött Ádám, a magyar srác, aki kint volt előző félévben. Kiderült, hogy átmenetileg ebben a házban húzza meg magát, amíg megtalálja a tökéletes házat magának. Azért örültem, hogy végre magyar szót hallok, és döbbenetes, de nehéz volt magyarul beszélgetni vele. Pedig csak 2 hete vagyok itt. Holnapi program: Kilkenny!!!!!

Szerző: Timi from Ireland  2009.01.24. 01:37 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://timicarlowbanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr30898850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NPL 2009.01.24. 11:49:16

hát akkor ideje lenne megrendszabályzoni a lakótársaidat, nem?
ne hagyd magad

ajutta 2009.01.24. 17:26:31

Ádám hogy hogy visszament?? :O:O

Timi from Ireland 2009.01.24. 21:31:59

1, igen, ha hazajönnek, megrendszabályozom őket, de nem akarok házisárkány lenni...
2, Ádám jól érezte magát, és visszajött, Nagy Ádám, nem a Jánosi!
süti beállítások módosítása