Kicsit meg vagyok késve megint. Ennek oka csak annyi, hogy a héten sok dolgom volt, vasárnap nem történt semmi, betegeskedtem, hétfői napom azzal ment el, hogy megírtam egy beadandó esszét marketingből, amiről csak későn szereztem tudomást (...), az egész napom elment vele, kedden hosszú napom volt, 9-22:00-ig a suliban voltam, szerdán elkezdtem a készülődést drága őseim fogadására (takarítás ezerrel meg ágyneművásárlás, hozzáteszem a ház nem volt ilyen tiszta mióta beköltöztek a fiúk), majd este elmentünk bulizni a Temple-be, Jesse barátnője itt volt és meg kellett neki mutatni, milyen egy bulis este Carlowvan. Sajnos nem voltak olyan sokan, mint reméltük, a Rag week után mindenki most vagy pihen vagy tanul. De vicces és jó estét zártunk. A csütörtöki napot most nem írom le, ha lesz egy kis időm, megírom szüleim ittartózkodását egy bejegyzésben jövőhéten (csütörtök-vasárnap). Cheers

Szerző: Timi from Ireland  2009.03.08. 01:16 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://timicarlowbanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr18988525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.03.09. 00:33:35

A komment idejét ne nézd, de boldog nőnapot!
süti beállítások módosítása