Pénteken a szokásos kézilabra edzés volt, egyre jobbak vagyunk, és a lányok azt tervezik, menjünk versenyre...hát a magam részéről ezt kihagyom majd, mert csekélyke képességeim ezt nem engedik meg :D 4-5 edzés után... folytattam a HRM beadandómat, egészen jól haladtam, látok esélyt a befejezésre! Este átjött Benni, megmutattam neki, milyen az igazi magyar pálinka, de elszörnyedtem, amikor összekeverte energia itallal, ekkora tiszteletlenséget a pálinka ellen!! Legalább kitárgyaltuk, Németország mennyivel jobb, mint Magyarország (nem mintha nem tudtam volna előtte).

Szombati napom nagyon jól zajlott, délután átjött Marine, hogy filmet nézzünk, meg is néztük, aztán édesen elaludtunk az ágyamon :D csak este 7-kor keltünk fel :D Esti buli: Fatima (osztálytársam) szülinapi bulija volt. Matrin és Nicolas házában kezdtünk gyülekezni, majd elballagtunk Fatimához, ahol finomságok vártak minket: francia sajtos szendvicsek! Én nem vagyok nagy sajtrajongó, de kipróbáltam mindent, és meglepetten tapasztaltam, hogy szeretem őket. Sőt, még lazacos szendvicset is ettem, és az is ízlett! Nagyon sokan összegyűltünk, ettünk, ittunk, jókat beszélgettünk, karaokéztunk a lányokkal, a fiúk elmenekültek :D Sajnos képeim nincsenek az estéről, pedig azok tudnának igazán mesélni! Utána elmentünk a Leverett's-be, ahol mindenki ott volt, aki számít (aznap 3 szülinapi buli is volt, de mindenki ott kötött ki) szóval mindenkivel táncoltam, nagyon jól éreztem magamat! Főleg azért is, mert mostantól nem tudom, lesz-e még ilyen buli. Mindenki hazamegy a húsvéti szünetre, ami nálunk nem olyan csekélyke, mint otthon. Ápr. 3-tól 19-ig, de sokan már következő héten megkezdik a szünetet, így majdnem 3 hét! Marine egész este szerelmi bánatban szenvedett, próbáltam őt összekaparni, de nem nagyon sikerült, és az sem segített, hogy Juhani (a pasi) összejött valami másik csajjal a buliban. 2-kor bezárt a Leverett, mint mindig, és visszamentünk Fatima házába, ahol folytattuk a bulit, de már mindenki fáradt volt, plusz át kellett állítani az órát, így én 5:30-kor értem haza.

Vasárnapi napomat a tanulásnak szenteltem, és a rendkívül izgalmas HRM-et írtam még mindig. De az este eljövetelére nagyjából sikerült befejeznem, el sem hittem.

Hétfőn egész nap a könyvtárban ültem, és a beadandómat fejlesztettem röpke 3 órán keresztül, közben meg olvasgattam a magyar politikai helyzetről. Nem akarok senkit sem elkeseríteni, de otthon pár év múlva már nem lehet majd élni, mindenki költözzön külföldre!

Kedd nagyon szép nap volt, először is beadtam a HRM-et Ralfnak, és ez nagy boldogsággal töltött el! Ralf Burbache egyébként egy német származású tanár, és tapasztalataim szerint a legkedvesebb tanár, akivel valaha találkoztam. Otthon ilyet nem tapasztalok, de ő tudja a nevünket, és sokat szoktunk beszélgetni, nem csak az órán, de a folyosón is, együtt kávézunk stb. Figyel ránk, és szépen beszél, érthetően. Bárcsak lenne pár ilyen a BMF-en is! Az idő iszonyat szép volt kedden, meleg volt, 15 fok környékén, így mindenki kiszabadult a 4 fal közül és kiment a természetbe. Mi is ezt tettük, végre pólóban flangálhattunk. Jesse-vel és Philippel (német srác) elmentünk keresni egy teraszos pubok a városban, és a legtökéletesebb erre a Dinn Rí volt, a legnagyobb pub és étterem a városban. Napfényben sütkérezve ittunk egy pint Smithwick's-et, majd visszamentünk a suliba, táncolni. Mindössze 4-en voltunk megint, én, Jesse, Marine és Kristofer (a tanár). Bécsi keringőztünk, szóval az nekem feküdt nagyon, és Kris meg is dícsért, együtt táncoltunk, úgy éreztem, mintha nagyon professzionális lennék. A terem másik végében hurling-ozók is minket néztek :D (Hurling: ír sport, a floorballhoz hasonló, csak más ütőkkel meg nehéz golyóval). 

Ma 4 éves a jogsim, ezt meg kell ünnepelni, 4 év balesetmentes vezetés :D a hét további részében semmi extra nem fog történni, be van tervezte egy nagy shoppingolás, és elkezdek készülni Argiris látogatására, ami szombaton esedékes. Aki nem ismerné, görög srác, aki tavaly a BMF-en volt erasmuson, és nagyon összebarátkoztunk. Már tervezem a programot is, hova fogunk utazgatni :)

Szerző: Timi from Ireland  2009.04.01. 13:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timicarlowbanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr591039670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása